Descriere
Kugoo M2 MASTER este o trotineta electrica mica si usoara (13,8 kg) dar solida, fiind capabila sa sustina o sarcina de pana la 120 kg, fiind prima trotineta electrica de clasa mica, cu suspensii atat pe fata cat si pe spate, frana electromagnetica pe roata fata (EABS), frana pe disc pe roata spate dar si posibilitatea de a apasa direct cu piciorul pe aripa spate.
Acumulatorul in versiunea standard este de 10 Ah, capabil sa ofere o autonomie de pana la 40 km. Motorul este de 350W nominal, ceea ce inseamna ca poate urca rampe de pana la 15 grade. Pentru un plus de aderenta si confort, Kugoo M2 MASTER vine echipata cu anvelope TUBELESS.
Kugoo M2 MASTER este disponibila in 3 culori: negru, argintiu si roz.
Alte dotari:
– far;
– lumini stop pe franare;
– LED display;
– pilot automat;
– aplicatie dedicata pe care o poti descarca App Store sau Google Play si controla trotineta via Bluetooth. De asemenea, vei putea vedea detalii despre km parcursi, viteza, diferite setari, upgrade firmware, status baterie.
PAUL PASCU (proprietar verificat) –
Fft multumit
Manuela (proprietar verificat) –
Un produs cu o constructie solida, mod de pliere optim, raport calitate -pret exceptional. Multumesc mult pentru consiliere si livrarea fantastic de rapida.🥉
Oprea Vlad (proprietar verificat) –
Am cumpărat aceasta trotinetă după foarte mult research și pot spune că a fost cea mai bună alegere în ceea ce privește raportul calitate/preț. Consilierea a fost una foarte bună, magazinul mi se pare serios. Am folosit trotineta puțin peste 100 de km și pot spune că acum pot da un review în cunoștință de cauză.
Pro:
– Autonomie bună. Am scos 35,55 km în programul 2 (din 3 programe) și mai aveam o liniuță baterie. Cred că 5-7 km aș mai fi mers liniștit, dar nu am vrut să consum bateria de tot. Am o greutate de 55 kg și o înălțime de 1,65 m.
– Accelerarea este foarte lină, nu te smucește și pornește doar dacă îți iei puțin avânt. Motorul mi se pare de asemenea destul de bun și puternic.
– Viteza atinsă în programul 3 cu bateria plină e aproape de 40 km/h, dar nu am atins chiar 40. Programul 1, maxim 20 km/h, iar programul 2, maxim 30 km/h.
– Este foarte solidă, nu pare o jucărie deloc. Suspensiile sunt destul de bune, dar cred că ar mai trebui reglate. Prefer să nu umblu și o las așa, cu ele mai rigide.
– Sistemul de pliere este foarte ușor de folosit și de foarte mare ajutor.
– Greutatea de 13,8 kg este un plus. Stau la etajul 1 și pot urca și coborî ambele trotinete deodată, fiecare în câte o mână.
– Se așază foarte bine pe șosea și este ușor de controlat.
– Accelerația este de ajutor pentru a urca rampele foarte abrupte din pasaje. Apeși un pic pe accelerație și urci pe lângă ea, nu pe ea.
– Are ecran cu afișarea vitezei și indicatorul bateriei prin liniuțe, 6 în total.
– Frână pe disc pe roata din spate, dar și prin apăsarea ușoară a aripii.
Contra:
– Ecranul se zgârie extrem ușor. Am reușit să îl zgârii cu mănușa încercând să îl șterg și acum are zgârieturi foarte fine. Un minus destul de important.
– Nu are kilometraj pentru a ști câți kilometri ai parcurs. Aș considera foarte util acest lucru. Eu am folosit smartwatch-ul pentru a-i verifica autonomia.
– Aplicație inexistentă. Deși se specifică faptul că poți downloada o aplicație pentru a conecta trotineta la telefon, acea aplicație nu merge. Nici măcar nu se conectează pentru că aplicația nu găsește prin Bluetooth trotineta.
– Anvelopele nu sunt nici pline și nici tubeless.
– Încă nu am găsit cum se acționează pilotul automat. Cred că prin apăsarea butonului on/off de 4 ori. Dacă e așa, e foarte incomod în mers să faci asta.
Per total, eu consider că pot trece peste aceste mici minusuri care nu eclipsează în nici un fel mari plusuri pe care le are. La acest preț cu siguranță nu găsiți ceva mai bun pentru că am căutat vreo 2 luni trotinete și am citit foarte multe revew-uri. Repet, magazinul mi se pare foarte serios și au răspuns foarte prompt tuturor întrebărilor mele.