Descriere
Acum in stoc! Trotineta electrica DAKOR City V2, 2 motoare de 1000W, acumulator 48V & 24Ah.
Vino sa vezi noul model DAKOR City Dual in showroomul nostru din Bucuresti, Calea Serban Voda nr. 43!
PUTERE: 1000W x 2, curent continuu, fara perii
BATERIE: 48V, 24Ah li-ion, incarcator 2 ah
Viteza maxima: 40-60 km/h* (poate fi limitata la 25 km/h conform legislatiei in vigoare, pentru drumurile publice)
Autonomie: pana la 70 km
Amortizoare: fata/spate, hidraulic + arc elicoidal
Frane: sistem de franare cu disc fata – spate
Sarcina maxima admisa: 120 kg
Greutate: 27 kg
Pilot automat, display color cu afisaj multifunctional, 3 trepte de viteze, sistem pliere rapid – 3 secunde, roti 10 inch, pneumatice, fata/ spate, anvelope strada, lumini cu led fata/spate, protectii noroi fata/spate.
Viteza maxima poate fi intre 40-60 km/h, in functie de anumiti factori: – greutatea utilizatorului, suprafata de rulare, presiune anvelope, nivelul de incarcare a bateriei etc
Nota:
Informatiile cu privire la autonomie, unghi maxim de urcare si viteza maxima sunt cu titlu informativ, putand fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.
Valorile mentionate au fost calculate in conditii ideale si depind de factori externi ce nu pot fi controlati (conditii meteo, suprafata de rulare, greutate utilizator, presiune anvelope etc).
Andrei (proprietar verificat) –
Am facut circa 100km cu trotineta.
Partile bune :
-> Accelereaza foarte bine
-> Franele tin
-> Nu face multa galagie
-> Se pliaza foarte usor
-> Ghidonul nu are joc
-> Cauciucuri mari(inalte si late), nu am probleme cu linia de tramvai si au aderenta buna.
Partile proaste:
-> De la prima tura s-a strambat ghidonul, a tot trebuit sa il reglez. Deja l-am reglat de 3-4 ori.
-> La viteza se simt rotile ca au un mic joc.
-> La frana de pe spate s-a strambat discul(nu am fortat franele, nu am testat in cazuri extreme, doar uzura normala)
-> Suruburile de proasta calitate(capul surubului s-a stricat usor cand am incercat sa strang reglajul de la ghidon mai tare)
-> Mai sare mecanismul de pliere de la trepidatii si asta ii da un mic joc ghidonului.(nu este o problema grava se regleaza usor dar trebuie facut des)
Vremea nu mi-a permis sa ajung la service cu ea.
Nu am testat autonomia mai mult de 40km (si am ramas cu circa 40% baterie)
Am detinut inainte un e-twow booster timp de 4 ani si nu am avut nici o problema(3500 km). La viteza pe care o poate atinge ma asteptam sa fie mai sigura trotineta.
Circulati cu grija in trafic.
O zi buna
Stoica Ionel (proprietar verificat) –